Viser innlegg med etiketten Blomst. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Blomst. Vis alle innlegg

torsdag 6. september 2012

Inviter med…

bordkort gjestene kan ta med seg hjem og plante

til minner om en fin fest.

Inviter med borkort

 

Inviter med hjemmlagde buketter i syltetøyglass.

Bruk sesongens blomster fra

blomsterbutikken.

Inviter med selvlaget bukettoppsats

 

Inviter med Tema.

Inviter med tema

 

Inviter til

fest!

Inviter til hygge

 

Flere invitasjoner finnes HER

søndag 8. juli 2012

Jeg fant, jeg fant

 

…en vissen liten løvetann.

Har vist lagt min elsk på denne blomsten her.

Uansett, er det utrolig hvor godt den holdt seg hjem fra bymarka

en regndtung som i dag.

 

 

 

Fint motiv å leke litt med.

Bakgrunnen minner meg litt om fargenyansen, Fabrikk, som jeg maler på et skap akkurat nå.

Tobi_08_07_2012_999_17

løvetann1

 

Ellers må jeg bare si at May Helen bak bloggen KROnPRINSESSENE inspirerer når det gjelder det å ta bilder.

fredag 8. juni 2012

Mitt sommerbord

 

Du og jeg og vi to.

Fikk en liten bukett forglemmegei fra en av de kjæreste.

 

Sommerbord1

Sommerbord2

Forglemmegei1

Forglemmeiei2

Dette er mitt lille bidrag til Lidylls

sommerbord utfordring.