Viser innlegg med etiketten Gardin. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Gardin. Vis alle innlegg

mandag 17. juni 2013

Trehus på rekke og rad

Jeg har lært å bruke kappsag og da ble det noen trehus. En fikk til og med litt maling på seg.

Trehus på rekke og radB
Trehus på rekke og rad2B

torsdag 12. april 2012

Skulle ønske…

……..huset hadde høye vinduer.

Men husbankhus fra 1970 har ikke det.

Fusker litt jeg.

Gardinstenger henger høyt over vindusrammen.

Mer utsikt

blir det også på denne måten.

 

Kjøkkengardin

Kjøkkenbrett

Kjøkkenbrettene

får stå fremme om dagen.

Kirsebærbrettet

er restene fra min manns klatretre fra barndommen.

Svigemor leverte inn en  stubbe og fikk

3-4 brett tilbake.

libell2

Libell1

De selvlagde libellene,

øyenstikker på tysk,

er ute å flyr noen månder for tidlig.

 

 

Ellers har jeg har fått to awarder fra Mrs. Monday & Caros som jeg skal svare på etter hvert.