Viser innlegg med etiketten Gardin. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Gardin. Vis alle innlegg
mandag 17. juni 2013
torsdag 12. april 2012
Skulle ønske…
……..huset hadde høye vinduer.
Men husbankhus fra 1970 har ikke det.
Fusker litt jeg.
Gardinstenger henger høyt over vindusrammen.
Mer utsikt
blir det også på denne måten.
Kjøkkenbrettene
får stå fremme om dagen.
Kirsebærbrettet
er restene fra min manns klatretre fra barndommen.
Svigemor leverte inn en stubbe og fikk
3-4 brett tilbake.
De selvlagde libellene,
øyenstikker på tysk,
er ute å flyr noen månder for tidlig.
Ellers har jeg har fått to awarder fra Mrs. Monday & Caros som jeg skal svare på etter hvert.
Abonner på:
Innlegg (Atom)