Her i huset må rommene kunne brukes til flere ting. Gjesterom/kontor/hobbyrom er et eksempel. Akkurat nå holder jeg på å endre litt i dette rommet. Vi har delt opp rommet ved hjelp av en stor bokhylle. Jeg håper at jeg i nær framtid vil kunne bygge på en bakvegg slik at romdelingen blir enda bedre.
1.)Malerstolen ble tatt inn i varmen igjen og malt. Brukte maskeringsteip på sittedelen.
2.)Syskrinet/bordet fikk ny farge.
3.)Det illskrikende skymaskintrekket er dekket av en avklippet Ikeapose.
Fikk tipset av Nibjentene for ca et år siden.
4.)Hvit trelist med klips som holder orden på løsark
5.)Mbildet og luftbalongarket er selvlaget.
6.)Søppelbøtta er byttet ut med en korg fra Ikea.
7.) Lampeskjermer og malte hylleknekter fra Ikea. Stofftrekk til ledninger fra Stoff og Stil.
På den andre siden av bokhylla finnes dette. Her lagres madrasser og nesten alle husets dyner og puter.
1.)Lampa er mormors gamle smijernslame som jeg *kremt* sparyet gul. Tror jeg vet sånn ca hva min kjære mor vil si.
2.)De store putene er nå merket med små skinnlapper slik at jeg sliper å sjekke alle putene når jeg er på jakt etter en dyne eller pute.
3.)Madrassene har fått grå laken i ulike nyanser for å gi en gradert effekt.
4.)Sist men ikke minst har jeg delvis kopiert “kobberspeil” med skinnbelte etter an-magritt.