Påsken er snart over og mesteparten av tiden er blitt brukt i feriehuset. Det er ikke ofte jeg kjøper ting i Trondheim og frakter til Tyskland. Men denne gangen ble putetrekkene fra Ikea på Leangen med over til feriehuset og ble utgangspunktet for en fondvegg i omas gamle kjøkken. Lyslenke og Hagedornhagen fulgte med i bagasjen. Sommerfuglene på veggen fant jeg på Ikea her i Trondheim for 1 år siden og passet perfekt over sengen.
Viser innlegg med etiketten Male. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Male. Vis alle innlegg
mandag 28. mars 2016
tirsdag 13. november 2012
I morgen setter jeg i gang, tror jeg
Soverommet står for tur. Kjøkkenmoduler er kjøpt inn! Akkurat nå går jeg for fargen bomull på veggene. Jeg er nesten sikker på tapeten som skal på skapene også.
torsdag 19. juli 2012
Mitt siste påfunn
Du ser kanskje hva det skal brukes til?
Jeg har malt og tapetsert igjen.
Den eldre damen spurte forsiktig om jeg virkelig kom til å male det.
“Tja”, sa jeg der jeg stod på gjenbrukssentralen i mine harembukser.
Jeg lovet å tenke meg om en gang til
og det gjorde jeg.
Det var så slitt og ble så fint. synes jeg…..
Artig å ramme inn egne bilder.
Abonner på:
Innlegg (Atom)




