Viser innlegg med etiketten Male. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Male. Vis alle innlegg

mandag 28. mars 2016

S O M M E R F Ø L E L S E

Påsken er snart over og mesteparten av tiden er blitt brukt i feriehuset. Det er ikke ofte jeg kjøper ting i Trondheim og frakter til Tyskland. Men denne gangen ble putetrekkene fra Ikea på Leangen med over til feriehuset og ble utgangspunktet for en fondvegg i omas gamle kjøkken. Lyslenke og Hagedornhagen fulgte med i bagasjen. Sommerfuglene på veggen fant jeg på Ikea her i Trondheim for 1 år siden og passet perfekt over sengen. 







tirsdag 13. november 2012

I morgen setter jeg i gang, tror jeg


Soverommet står for tur. Kjøkkenmoduler er kjøpt inn! Akkurat nå går jeg for fargen bomull på veggene. Jeg er nesten sikker på tapeten som skal på skapene også.

planlegge3B

torsdag 19. juli 2012

Mitt siste påfunn

 

 

 

Mitt siste påfunn

 

Du ser kanskje hva det skal brukes til?

 

Jeg har malt og tapetsert  igjen.

Den eldre damen spurte forsiktig om jeg virkelig kom til å male det.

 

“Tja”, sa jeg der jeg stod på gjenbrukssentralen i mine harembukser.

Jeg lovet å tenke meg om en gang til

og det gjorde jeg.

Det var så slitt og ble så fint. synes jeg…..

Legoskap7  Legoskap3

Artig å ramme inn egne bilder.