Viser innlegg med etiketten
Vår
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Vår
.
Vis alle innlegg
torsdag 3. mai 2012
Det klør i fingrene
…etter
å få pusle litt i hagen.
Optimist
som alltid
er noen få blomster kjøpt inn.
Stauder
som tåler litt
og
stemorer
som kanskje overlever
trøndervåren.
Hmm, men det snør nå….
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)