Mitt pusterom.
På kvelden etter at Jon Blund har kommet på besøk til storebror og lillesøster.
Mine timer, mine prosjekter.
Pusse, lime og male. Gjerne ute i kveldsola.
At lilla -og rosa inntar huset overrasker meg.
Men jeg lar meg inspirere.
Fine bøker med
fine bilder.
Og hagen, er bare herlig.
Jeg liker stillheten, fargene og lukta.
Den lilla krakken er et avsluttet prosjekt,
mens det selvlagde bordet jobbes det med.
Jeg har planene klare.
Titt gjerne innom en annen gang for å se hvordan det blir.
Flere Friminutt finner du HER
hos NiB