Dette er vårt kjøkken, et gammlt et som jeg malte for ca 2 år siden. Hvit og grå med nye knotter. Tok bort dørene på glasskapene og tapetserte inne i dem.
Samler på grønne detaljer……
Kanskje ikke den typiske TV-kroken, for vi har ingen TV der. Men det er hit vi titter når vi ser på TV i stua.
Egentlig er vi veldig fornøyd med å ikke ha en stor kloss på veggen her. Men når vi først ser på TV, ja da må alle i stua se på TV. Så planen er å lage en TV-stue med en helt vanlig TV i 1. etg. En TV-benk fra Ikea hadde ikke vært feil.
Men projektoren og projektorduken skal få bli i stua for det gir en en fantastisk “kinoopplevelse” når vi først ser film.
Andre TV-kroker finnes HER
Vårt uterom bærer preg av at deler av hagen er naturtomt.
Jeg liker derfor hagepynt
som har litt naturelementer i seg.
Måtte bare ha dem…
Og denne lille, store uglen er laget av stein fra Minnesota.
Herren i huset var litt usikker på om jeg hadde
kontroll da denne ble kjøpt inn på
i Chicago sist fredag.
Med dette innlegget er jeg med i Nib sin juni utfordring.
Så sånn ser det ut akkurat nå her hos oss på plattingen.
Flere uterom finnes hos HER.
..Synes den her var litt vrien.
Vet ikke helt hvorfor.
Kanskje fordi huset ikke akkurat
er proppfull av supertrendy
stæsj.
Så i mangel på siste skrik ting
ble det belte rundt
noen blader…
…på en gammel
kiste fra 1806 i et “nyoppusset”
rom.
Og litt Washi tape
på veggen…
Resultatet blir da sånn ca dette her sammen
med et gammelt vindu fra Fretex.
Linasengen, som min svigrinne kaller den, er ny i forhold til kisten.
Og tja, vi har et 90-talls fenomen i gangen.
Men ganske så praktisk er den og når jeg ser PS kolleksjonen fra IKEA flirer jeg litt
og tenker om jeg bare venter lenge nok
har jeg kanskje en
supertrendy
kommode jeg også.
Flere bidrag finnes HER