Påsken er snart over og mesteparten av tiden er blitt brukt i feriehuset. Det er ikke ofte jeg kjøper ting i Trondheim og frakter til Tyskland. Men denne gangen ble putetrekkene fra Ikea på Leangen med over til feriehuset og ble utgangspunktet for en fondvegg i omas gamle kjøkken. Lyslenke og Hagedornhagen fulgte med i bagasjen. Sommerfuglene på veggen fant jeg på Ikea her i Trondheim for 1 år siden og passet perfekt over sengen.
Viser innlegg med etiketten Sommer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sommer. Vis alle innlegg
mandag 28. mars 2016
tirsdag 6. august 2013
Sommer, sol og dåp.
Sommer, sol og fest. lillebror ble døpt i helga. Herlig dag med familie og venner i vårt lille sommerparadis. Ungene storkoste seg og jeg kunne til slutt puste lettet ut. En stund så det ut som om bordene måtte pyntes under tak. Men så plutselig kom sola og alt ble bare bra.
Blomstene her koster ingen ting i forhold til hjemme. Fantastisk å kunne gå på markede å bare plukke med seg det man vil ha. Elsker det.
Libellen, eller øyenstikkeren, som jeg lagde. En stund vurderte jeg å bruke dem som bordkort med navn på vingene, men så gikk jeg for den uhøytidlige varianten; “Sitt akkurat der det passer deg.” Dermed ble de “strødd” utover bordene.
Ingen lyseblå barnedåp denne gangen heller. Jeg trives mye bedre med fargene som jeg finner i hagen.
fredag 14. juni 2013
Forandring fryder….
… synes jeg. Mannen er ikke helt enig så bildet og speilet får nok kort levetid på denne veggen. Men jeg liker det .
mandag 9. juli 2012
Kjære frøken sommer
fredag 8. juni 2012
Mitt sommerbord
Du og jeg og vi to.
Fikk en liten bukett forglemmegei fra en av de kjæreste.
Dette er mitt lille bidrag til Lidylls
sommerbord utfordring.
Abonner på:
Innlegg (Atom)




