Viser innlegg med etiketten Sommer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sommer. Vis alle innlegg

mandag 28. mars 2016

S O M M E R F Ø L E L S E

Påsken er snart over og mesteparten av tiden er blitt brukt i feriehuset. Det er ikke ofte jeg kjøper ting i Trondheim og frakter til Tyskland. Men denne gangen ble putetrekkene fra Ikea på Leangen med over til feriehuset og ble utgangspunktet for en fondvegg i omas gamle kjøkken. Lyslenke og Hagedornhagen fulgte med i bagasjen. Sommerfuglene på veggen fant jeg på Ikea her i Trondheim for 1 år siden og passet perfekt over sengen. 







tirsdag 6. august 2013

Sommer, sol og dåp.

Dåpsfest2
Sommer, sol og fest. lillebror ble døpt i helga. Herlig dag med familie og venner i vårt lille sommerparadis. Ungene storkoste seg og jeg kunne til slutt puste lettet ut. En stund så det ut som om bordene måtte pyntes under tak. Men så plutselig kom sola og alt ble bare bra.
Dåpsfest1
Blomstene her koster ingen ting i forhold til hjemme. Fantastisk å kunne gå på markede å bare plukke med seg det man vil ha. Elsker det.
Libelle
Libellen, eller øyenstikkeren, som jeg lagde. En stund vurderte jeg å  bruke dem som bordkort med navn på vingene, men så gikk jeg for den uhøytidlige varianten; “Sitt akkurat der det passer deg.” Dermed ble de “strødd” utover bordene.

Tobi_04_08_2013_999_40
Tobi_04_08_2013_999_21
Tobi_04_08_2013_999_28 
Gul blomst2B

Ingen lyseblå barnedåp denne gangen heller. Jeg trives mye bedre med fargene som jeg finner i hagen.

fredag 14. juni 2013

Forandring fryder….

… synes jeg. Mannen er ikke helt enig så bildet og speilet får nok kort levetid på denne veggen. Men jeg liker det .

Sommer i stuaB
Sommer i stua2B

mandag 9. juli 2012

Kjære frøken sommer

 

kom gjerne på besøk.

I morgen kanskje?

Kjære frøken sommer3

kjære frøken sommer2

Kjære frøken sommer1

Velkommen til nye følgere.

Kjekt!!

fredag 8. juni 2012

Mitt sommerbord

 

Du og jeg og vi to.

Fikk en liten bukett forglemmegei fra en av de kjæreste.

 

Sommerbord1

Sommerbord2

Forglemmegei1

Forglemmeiei2

Dette er mitt lille bidrag til Lidylls

sommerbord utfordring.