onsdag 4. september 2013
Botanikk
torsdag 6. september 2012
Inviter med…
bordkort gjestene kan ta med seg hjem og plante
til minner om en fin fest.
Inviter med hjemmlagde buketter i syltetøyglass.
Bruk sesongens blomster fra
blomsterbutikken.
Inviter med Tema.
Inviter til
fest!
Flere invitasjoner finnes HER
tirsdag 4. september 2012
Hverdagsmagi
lørdag 1. september 2012
Mitt favorittmøbel…
Camilla med bloggen Små øyeblikk med cams har en utfordring gående. Dette er mitt bidrag.
tirsdag 28. august 2012
I vår vinduskarm
mandag 27. august 2012
En trapp og noen meter bildelister
mandag 13. august 2012
Kom og dans med meg i regnet….
Jeg kom over dette sitatet i ferien og likte det veldig godt.
Det har vært en regnfull sommer. Men ingen grunn til å deppe for det.
Livet skal leves!!
Sitatet skrev jeg i Photoshop. Fant et passende bilde på internett og satte det sammen på en gammel, grønn komode. Metallfuglen er ny, det samme er fuglehuset. Hundekjeksen og den fuksiafargede blomsten er hentet ute i hagen. Mens den grønne muggen og krukken er et Kremmerhusfunn. Dette er mitt bidrag til Interiør og boligmessen. Flere bidrag finnes HER.
tirsdag 3. juli 2012
Friminutt
Mitt pusterom.
På kvelden etter at Jon Blund har kommet på besøk til storebror og lillesøster.
Mine timer, mine prosjekter.
Pusse, lime og male. Gjerne ute i kveldsola.
At lilla -og rosa inntar huset overrasker meg.
Men jeg lar meg inspirere.
Fine bøker med
fine bilder.
Og hagen, er bare herlig.
Jeg liker stillheten, fargene og lukta.
Den lilla krakken er et avsluttet prosjekt,
mens det selvlagde bordet jobbes det med.
Jeg har planene klare.
Titt gjerne innom en annen gang for å se hvordan det blir.
Flere Friminutt finner du HER
hos NiB
søndag 1. juli 2012
Summer in my house
har en utfordring gående.
Jeg deltar med dette bildet fra huset vårt.
Siden Hege ber oss om å vise fram et bilde
har jeg postet 2 andre bilder til HER
lørdag 9. juni 2012
SDS Bordkort
har en bordkort
utfordring gående.
Jeg er vist litt hekta på øyenstikker nå om dagen.
Denne måten å lage en øyenstikker på er
noe jeg har funnet på helt av meg selv.
Her har jeg laget en i
grønntoner.
Jeg har brukt lærsnor, treperler i ulik str, 3 mm bor, papir, ståltråd og lynlim.
Jeg har også laget to som henger
Steiner
med påmalt navn synes jeg også blir fine som bordkort.
Enkle og billige.
Kan lett kombineres med annen pynt.
Flere bordkort ideer får du
fredag 8. juni 2012
Mitt sommerbord
Du og jeg og vi to.
Fikk en liten bukett forglemmegei fra en av de kjæreste.
Dette er mitt lille bidrag til Lidylls
sommerbord utfordring.
onsdag 28. mars 2012
Old chic
Inne hos Galleri Bo
er det en utfordring Old Chic.
Kombinerer noe gammelt
og nytt.
Vi har mange gamle ting fra familien.
De står litt her og der og noe henger et og annet sted.
Gjesterommet har jeg aldri tatt bilder fra. Dette er dermed mitt bidrag.
Ikeaseng, malleri av min bestefars søster, et gammelt sengeteppe fra den unge damens dager og min
brudekjole.
Flere bidrag finner du HER.