Viser innlegg med etiketten Tapet. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Tapet. Vis alle innlegg

torsdag 19. juli 2012

Mitt siste påfunn

 

 

 

Mitt siste påfunn

 

Du ser kanskje hva det skal brukes til?

 

Jeg har malt og tapetsert  igjen.

Den eldre damen spurte forsiktig om jeg virkelig kom til å male det.

 

“Tja”, sa jeg der jeg stod på gjenbrukssentralen i mine harembukser.

Jeg lovet å tenke meg om en gang til

og det gjorde jeg.

Det var så slitt og ble så fint. synes jeg…..

Legoskap7  Legoskap3

Artig å ramme inn egne bilder.