Du ser kanskje hva det skal brukes til?
Jeg har malt og tapetsert igjen.
Den eldre damen spurte forsiktig om jeg virkelig kom til å male det.
“Tja”, sa jeg der jeg stod på gjenbrukssentralen i mine harembukser.
Jeg lovet å tenke meg om en gang til
og det gjorde jeg.
Det var så slitt og ble så fint. synes jeg…..
Artig å ramme inn egne bilder.