Viser innlegg med etiketten
Vindu
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Vindu
.
Vis alle innlegg
mandag 17. juni 2013
Trehus på rekke og rad
Jeg har lært å bruke kappsag og da ble det noen trehus. En fikk til og med litt maling på seg.
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)