Jeg blir vist aldri lei av å vise fram soverommet. Men nå har det kommet opp enda et “fuglehus” og noen Hayknotter på min side. Ikke dumt med jul og bursdag sånn med noen dagers mellomrom.
Rommet er ikke kjempestort. Da vi bestemte oss for å legge dobbeltsengen oppe på kjøkkenmoduler forstod vi at alt måtte bli hvitt. Vi ville ikke at rommet skulle oppleves enda mindre.
Vi trenger mer plass fordi vi snart skal øke antall familiemedlemmer i denne familien med en! Eller mer plass trenger vi egentlig ikke, snarere mer oppbevaringsplass. Dette er noe av det vi har planlagt at vi må gjøre.
Nå har vi mye skapplass så her skal det meste av tøy lagres. Vi håper det blir lettere å pakke bort og ta fram tøy etter hvert som barna vokser.
Også dette innlegget er linket til bloggen Franciskas Vakre Verden under temaet "Har du et fint soverom". Bli med du også!!