Viser innlegg med etiketten Hagepynt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hagepynt. Vis alle innlegg

lørdag 22. februar 2014

Jeg gleder meg til hagen våkner til liv igjen


I mellomtiden gleder jeg meg over disse herlige “hagepinnene” svigermor kjøpte til meg i julegave. Jeg fikk dem da vi var i Tyskland for en uke siden.
Også storebrors sykkel da, sykkelen fra Sprell. Verdens fineste løpesykkel som snart skal gå i arv til lillesøster.
Hagepinner og sykkel

Hagepinner2

Hagepinner

Mysteriet med de kornete bildene er trolig løst. Har nok vært borte i ISO knappen og som den amatøren jeg er har jeg glemt det og ikke sjekket det opp.