mandag 30. september 2013
Kombirommet
mandag 14. mai 2012
Jeg er ingen pastelljente,
..men noen pasteller finner veien hit.
Og da plasseres de på kontoret/hobby-/gjesterommet.
Fuglebildet er “nytt”.Liker det
kjempegodt.
Min nye jobbkopp som jeg skal
ta i bruk om en månedes tid.
Det lille skapet, mitt siste Fretexfunn,
får ha den fargen den har.
Rommet deles i to av en stor bokhylle.
På den ene siden har vi laget et kontor/hobbyrom.
På den andre siden står
gjestesengen.
onsdag 28. mars 2012
Old chic
Inne hos Galleri Bo
er det en utfordring Old Chic.
Kombinerer noe gammelt
og nytt.
Vi har mange gamle ting fra familien.
De står litt her og der og noe henger et og annet sted.
Gjesterommet har jeg aldri tatt bilder fra. Dette er dermed mitt bidrag.
Ikeaseng, malleri av min bestefars søster, et gammelt sengeteppe fra den unge damens dager og min
brudekjole.
Flere bidrag finner du HER.