I en travel hverdag prøver jeg og mannen å sette oss ned en gang i uka med god mat og hygge. Vi “inviterer” hverandre annen hver gang. Dette er min invitasjon. Varm te og mat foran peisen, med høytlesning fra en bok.
Inviter er måndens
Nib utfordring.