Viser innlegg med etiketten Vaskerom. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Vaskerom. Vis alle innlegg

onsdag 2. mai 2012

Oi……

 

 

……. så mange nye følgere.

Det er ikke hverdagstkost for meg. Hyggelig!! Skal etter hvert hilse på dere alle.

Takk Manuela for omtale hos

Lidenskapelse.

 

Sommerklærne har fått luftet seg en uke på

Gran Canaria.

Nå henger de på tørk

i det blåfargede vakserommet,

mens jeg har tidenes forkjørelse.

Bad1

Bad2

Bad3