onsdag 6. juni 2012

Uterom

 

 

Vårt uterom bærer preg av at deler av hagen er naturtomt.

Jeg liker derfor hagepynt

som har litt naturelementer i seg.

 

Platting2

Platting1

Blåbær og løvetann

Ugler  Ugler på pinner fra USA.

Måtte bare ha dem…

Blåbær2

 

Ugle

Og denne lille, store uglen er laget av stein fra Minnesota.

Herren i huset var litt usikker på om jeg hadde

kontroll da denne ble kjøpt inn på

57th street art fair

i Chicago sist fredag.

 

Hagepynt

 

Med dette innlegget er jeg med i Nib sin juni utfordring.

Så sånn ser det ut akkurat nå her hos oss på plattingen.

Flere uterom finnes hos HER.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin uteplass! :) Lykke til! Får se om jeg får knipset noen bilder snart jeg også.
    Har du forresten husket å melde deg på utfordringen jeg har gående nå? ;) Du har sikkert noe bra å komme med, kreativ som du er :)
    Ha en finfin onsdag!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Her var det mange vakre detaljer! Veldig fin uteplass.

    SvarSlett
  3. Så masse flotte bilder du viser oss :o)
    Lykke til med utfordringen.
    Ha en fin morgendag :o)
    KLem

    SvarSlett
  4. Likte godt BEGGE uglene, så mannen din får slappe av ;) hehe :)

    Håper alt står bra til :)

    SvarSlett