lørdag 20. desember 2014

20. desember

Familen spratt opp alle som en i dag tidlig. I dag skulle vi pynte til jul, det vil si juletreet venter vi litt med. Jesusbarnet har allerede vært en tur innom plasttreet og Maria og Josef var med i en eller annen lek.

Selv har jeg gode minner fra min barndom. Jeg elsket å pynte sammen med mamma. Og julepynten var til å leke med. Huset vårt var proppfylt med røde ting. Jeg tror det var jeg som styrte dette og egentlig ikke mamma. Men det at jeg fikk lov og at (nesten) alt var lov gjorde det så kjekt.

20 desember

De mørke flekkene på vinduet er fra en julekalender. Lyset slipper gjennom for hver luke som blir tatt bort og et stort bilde kommer fram.

1 kommentar:

  1. Takk for et herlig juleinnlegg!
    Nå tar jeg juleferie på bloggen og ønsker deg og dine en riktig god og glad jul! :)

    SvarSlett